Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015






 Διαφορετικές απόψεις

 


 Πριν φτάσεις στην επανάσταση με τα όπλα πρέπει να γνωρίζεις πως έχεις ξεπουληθεί και υποβαθμιστεί μέχρις εσχάτων!

Άποψή μου πως αν εσύ λες ότι θα επιδιώξεις την ανατροπή ,για να μην γελάσω, πως θα αλλάξεις και όλη την Ευρώπη, κοιτάς τον εαυτό σου στον καθρέφτη πρώτα και λες πως εγώ πρέπει να θέσω τους δικούς μου όρους!
Αυτά θέλω να κάνω, δέχεστε;
Δεν έχω σκοπό να συνεχίσω με τους δικούς σας θεσμούς.
Θα κάνω την ανατροπή μου έστω και μέσω ισχυρών και πιεστικών διαπραγματεύσεων.
 Θα το διεκδικήσω!
Που άσχετα το αν στην τρίτη επίσκεψή μας.....όλα λάκισαν!

Τι νόμιζες; Θα σε περίμεναν με ανοιχτές αγκάλες;

Ο λαός  δεν είναι για άλλη μια φορά ενήμερος κι εσύ ως συνειδητοποιημένος πρέπει να τον αφυπνίσεις!
Να απαιτήσεις να συμβεί το αυτονόητο.
Δηλαδή την Εθνική ανεξαρτησία, την Λαϊκή κυριαρχία και την κοινωνική δικαιοσύνη, προετοιμάζοντας τον με επιχειρήματα, πως υπάρχει «ζωή» και εκτός  από Ε.Ε και ευρώ. Όσο απροετοίμαστοι κι αν είμαστε, γιατί πάντα απροετοίμαστοι θα είμαστε!

Μη γελιόμαστε. Με αυτούς  μαζί η ελπίδα που περιμένουν κάποιοι δεν θα έρθει ποτέ!
Και δημοψήφισμά να γίνει, ξέρω πως θα διαλέξουν ευρώ, εκ του ασφαλούς, μη γνωρίζοντας πως έτσι μας χαντακώνουν ακόμα περισσότερο.

Για μένα με αυτή την απόφαση και μόνο, ξεκινάει ο πόλεμος.
Η κάθε σιωπή μας θα θεωρηθεί συνενοχή!
Και βέβαια δεν περιμένω και κάποιον ηγέτη να μας σώσει, επιχειρήματα δίνουμε από διάφορους αναλυτές και οικονομολόγους.
Όπως και μπορούμε να κρίνουμε και από μόνοι μας βάσει συνείδησης πως μπροστά σε τέτοιους εκβιασμούς, να μην επαναπαυόμαστε στην κοροϊδία και να περιμένουμε ένα καλύτερο μέλλον!
Πες μου πως ισχυρίζεσαι γεμάτος αισιοδοξία πως όλα θα πάνε καλά;
Πως προσπαθείς να με καθησυχάσεις με το κλασσικό ρητό πως «είναι νωρίς που για την κυβέρνηση δώσε τους λίγο ακόμα χρόνο».
Λίγο ακόμα χρόνο σε τι;
Να στηρίξω και να εμπιστευτώ με ελπίδα για την σωτηρία μας, που βλέπω ξεκάθαρα πως δεν υπάρχει;
Πως θες να έχω εμπιστοσύνη σε έναν μεθυσμένο οδηγό, που βλέπω πως δεν μπορώ να συνταξιδέψω μαζί του.
Απλά να βάλω τη ζώνη μου και να του πω πάτα το;

Μου ζητάς να γίνω πάλι θεατής στο ίδιο κατά επανάληψη έργο;
Και ναι, ξέρω θα μου πεις που ήσουν και δεν έκανες την εξέγερση σου τόσα χρόνια;
Θα σου απαντήσω πως πιο πολύ με πικραίνει που βλέπω την "πρώτη φορά αριστερά" να ξεφτιλίζεται μπροστά μου!
Ότι πίστεψα και ξεγελάστηκα στην ανατροπή της και όχι στον διασυρμό της.
Θα μου πεις τώρα με european left τι περιμένεις; Δεν το ήξερες;
Επέτρεψα να τηρώ πίστα τους θεσμούς της Ευρώπης και των τραπεζικών εταίρων μου.
Να αλλάζω τις λέξεις που με φούντωναν για να ακούγονται πιο γλυκές.
Να χαίρομαι επειδή δεν μου στέλνουν αυτοί το τι θα κάνω αλλά να τους το στέλνω εγώ περιμένοντας την έγκρισή τους!
Να επιδιώκω να διαπραγματευτώ με παράνομους θεσμούς αντί να τους καταργήσω.
Να πρέπει να υποχρεώσω τον λαό να τρέξει να ενταχθεί και να ρυθμίσει τα χρέη του, χωρίς να υπολογίζω πως μιλάω ακόμα σε άνεργους και άστεγους.
Να παραμυθιάζομαι σε αυξήσεις ενώ είναι αυτονόητο πως θα υπάρξουν περικοπές και νέοι φόροι.
Να γνωρίζω πως μετά από την αποπληρωμή δανείου του ΔΝΤ το Μάρτιο, η Αθήνα θα πρέπει να πληρώσει τόκους ύψους 800 εκατ. τον Απρίλιο, με σημαντικότερο σκόπελο την αποπληρωμή 8 δισ. στους επίσημους πιστωτές, εκ των οποίων τα 6,5 στην ΕΚΤ.
Με αυτό το πολιτικό ιερατείο, για ιδιοτελείς λόγους του καθενός, που προσωπικά στηρίζοντας τον καπιταλισμό, είναι όλοι τους  ολιγάρχες  του μεγάλου πλούτου, κι η φτωχοποίηση που σημαίνει η ΕΕ, τους βολεύει.
Προφανώς πρέπει να το αλλάξουμε, όπως και το σύνταγμα, αλλά και ουσιαστικά το πολίτευμα.
Σε πιάνει θλίψη όταν μερικοί εξακολουθούν να υποστηρίζουν ανθρώπους που πρόδωσαν και εξαθλίωσαν μια τόσο όμορφη χώρα χωρίς να υπάρχει λόγος, αρκεί κάποιοι να βγάλουν χρήματα ,ΤΡΑΠΕΖΕΣ ,ΜΚΟ.
Ξαφνικά πετάχτηκαν και δήθεν αλληλέγγυοι σε διάφορα,(με κοινωνικό χαρακτήρα )φυσικά όλοι αυτοί τα οικονόμησαν με χρυσές κουτάλες.
Άσε κι αυτά  τα ΕΣΠΑ! εκεί να δεις μάσα!

Υπομονή παιδιά. Το κράτος υπό αυτή την πολιτική της διαφθοράς θέλει ξήλωμα και πάλι απο την αρχή!
«Στο τέλος δε θα έχουν άλλες επιλογές από το να υιοθετήσουν τα μέτρα και να κινηθούν γρήγορα», φέρεται να είπε ο αξιωματούχος της ευρωζώνης.
Αυτό δεν καταλαβαίνεις κι εσύ;
Ας σταματήσει το γελοίο χιουμοράκι, πως εφόσον εναντιώνεσαι με την κυβέρνηση κάνεις αντιπολίτευση μαζί με τους "άλλους".
Έχω δικιά μου άφθαρτη προσωπικότητα, μην τα μπλέκουμε!
Δεν έχω ουδεμία σχέση με τους κυρίους!
Ας σταματήσει επίσης και ο κακόφημος χλευασμός το ότι ο κόσμος τους ψήφισε για να φύγουν οι άλλοι..
Μέσα είναι όλοι τους! Κανένας δεν έχει τιμωρηθεί. Κανένας δεν έχει φύγει.
Όπου να'ναι αντί να φυλακισθούν, αποφυλακίζονται "κι άλλοι".
Και τέλος ας σταματήσει επίσης το γελοίο πως ας ψήφιζες αυτό που ήθελες να σε εκπροσωπήσει, πετώντας σπόντες για το κάθε Κ.Κ, επειδή έχοντας κοινή γνώμη, γνωρίζοντας μέσα σε ένα προκαθορισμένο παράνομο και εκλογικό αδιέξοδο, θα ήξερα ήδη πως η ελπίδα πέθανε!

Όξω λοιπόν!
Χωρίς κανέναν πάνω από το κεφάλι σου να σου υποδεικνύει το πως θα ζήσεις!
Μπορείς να τα καταφέρεις και να επιβιώσεις μόνος σου!
Χωρίς μιζέριες και δήθεν διαπραγματεύσεις που υποβιβάζουν την αξιοπρέπεια σου.
Δεν θα δίνω πλέον σημασία στους "περιμένετε να δούμε, είναι νωρίς".
Θα επικεντρώνομαι στους "τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποτρέψουμε",

 όπως στηρίζω πάντα τους ενεργούς ανθρώπους που προσφέρουν και δίνω και τη δική μου βοήθεια όσο μπορώ!

 
Η κίνηση για την αρχή των λαϊκών συνελεύσεων ενάντια των θεσμών της Ε.Ε. και υπέρ της διαγραφής του χρέους, όπως και την έξοδο και την επαναφορά του εθνικού νομίσματος, που έχει ήδη ξεκινήσει και πάλι μέσω διαμαρτυρίας στους δρόμους, ευελπιστώ να συνεχιστεί συστηματικά, να έχει περισσότερες συμμετοχές και με κάνει να ελπίζω πως ο κόσμος που είναι σήμερα διστακτικός, θα ενωθεί μέσω αυτού για την ανατροπή και την δικαίωση από αυτό το καθεστώς.

Καλή μας αρχή λοιπόν και μέχρι όπου φτάσει για ένα δημοκρατικό και δίκαιο τέλος.

N.F

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πληκτρολογήστε το μύνημά σας